BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aiman cinta terakhir

Rabu, 16 Mac 2011

Sekolah rendah

Hmm rindunya sekolah kebangsaan taman nirwana
Kan bagus kalau masa boleh berpatah balik
Hmm aq rindu gila-gila sekolah tu
Cikgunya best kawan best dan banyak lagi lah best
Hmm tapi sayang bukan nya boleh berpatah balik pun

Aq bermula sekolah tu daripada darjah 2 hingga darjah 6
Mula-mula darjah 2 aq kelas ikhlas
Darjah 3 pun ikhlas jugak
Darjah 4 ilmuan
Darjah 5 ikhlas balik
Dan darjah 6 aq kelas 6 iltizam


Haha ni lah gambar aq masa darjah 6 tak hensem pun
Yang pakai baju oren tu guru kelas aq masa darjah 6 dulu namanya Cikgu Kamarul
Dan yang sebelah dia cikgu penyelaras darjah 6 namanya cikgu Anuarsadat
Hmm kenangan masa sekolah rendah dulu...

3 comments:

izzarozieka berkata...

weh faiz !! aku dah follow kau .. follow aku balik kay :D thanks ~

izzarozieka berkata...

weh faiz !! aku dah follow kau .. follow aku balik kay :D thanks ~

...And the fly is following me... berkata...

Ok welcome...:)