BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aiman cinta terakhir

Rabu, 9 Februari 2011

Merokok

   Merokok apa ah bestnya merokok ni an aq bgi aq tkda ah menarik sngt
   Aq kalau rokok tu bagus untuk kesihatan baru ah aq hisap kalau tak elok aq tak akan hisap
   Ni aq tngk iklan rokok yg rokok tu pun aq gli nk hisap macam mana?
   Daripada aq hisap rokok baik aq hisap Lolipop agi sedap,manis dan murah tak mcm rokok mahal

   Haha tetapi aq ingin ah jugak menghisap tapi aq ckp betul memang aq tak berani nak hisap aq pegang pun dah cukup baik dah
   Nanti tak pasal2 aq hisap gigi aq hitam ah,jantung aq warna hitam ah blum tua2 agi dah aq ada penyakit
   Tu yang aq tk nk tu
  
    

7 comments:

farah berkata...

hahahaha , bgusss ... x payah merokok k ?
buang mse ...

...And the fly is following me... berkata...

Haha yup2...rokok ni bleh
memudaratkan kesihatan

farah berkata...

tau xpew .
bgus la kalo x merokok .

...And the fly is following me... berkata...

Yup buang masa dan buang duit...

izzarozieka berkata...

leh caya ke ni kau tak merokok ^_~

...And the fly is following me... berkata...

Aq tak hisap rokok kot...:)

izzarozieka berkata...

bagus ..
tak yah ikut genggeng kau tu sangat ..
dorang tu bukannya betul pun ..
bagusbagus
^^