BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aiman cinta terakhir

Selasa, 15 Mac 2011

Soya bean

Soya bean air paling aq suka sekali
Ianya berwarna putih dan lazat sekali
Tapi air soya aq suka minum sama ada yeos dan seasons dedua sedap
Ia juga bagus untuk kesihatan jugak boleh mengawal kolestrol dan mengawal tekanan darah tinggi
Satu tin air soya 1.50 murah je tak mahal pun 
Tapi ada yang orang tak suka air tu tak tau kenapa macam adik aq tak suka air tu
Tapi aq sasangat air soya yang halal ah yang haram tak suka ah
Wat apa nak amik yang haram dosa besar an2
Air soya campur cincau,kacang merah lagi aq suka
Setiap pagi bila makan sarapan aq selalu minum
Kalau takda air tu aq minum milo je ah
Ni lah contoh air soyanya


Hmm yummy...


2 comments:

Ferra Hizamnuddin berkata...

ni pon ko nak tulis. haha

...And the fly is following me... berkata...

Haha saja ja...:)